Czy warto mieć w firmie obrandowane zestawy ceramiczne?

Rozwój marketingu internetowego sprawił, że wiele firm swoją uwagę i energię skupiło na eksplorowaniu elektronicznych metod reklamowych. Ten sposób aktywności marketingowej zdecydowanie odsuwa na dalszy plan tradycyjne, równie skuteczne formy reklamy. Jednak czy słusznie?
Gadżety reklamowe stanowią nieodłączny, wręcz obowiązkowy element w kształtowaniu wizerunku firmy oraz budowaniu relacji z otoczeniem. Lecz nie tylko. Istnieje wiele korzyści płynących z wykorzystania tej formy promocji firmy, dlatego nie można lekceważyć ich roli w dzisiejszym marketingu. Należy mieć świadomość, jakie możliwości dają gadżety reklamowe. Są one istotnym czynnikiem przewagi konkurencyjnej. Upominki reklamowe mogą także zaspokoić wiele potrzeb, a to sprawia, że mają one ogromny potencjał.
Jaką rolę pełnią obrandowane gadżety?
Gadżety reklamowa to najdłużej żyjąca forma reklamy. Budowa wizerunku to główne i zasadnicze działanie upominków, które są wręczane obecnym i potencjalnym, kontrahentom i partnerom biznesowym. Dzięki zindywidualizowanemu charakterowi, umożliwiają one odejście od reklamy masowej, budując wartościowe, bezpośrednie relacje. Gadżety firmowe to jeden z najskuteczniejszych narzędzi, które w sposób bezpośredni wspierają sprzedaż i są elementem umożliwiającym budowanie rozpoznawalności marki. Klient, który korzysta z upominków reklamowych, obcuje z marką na co dzień, co pogłębia i utrwala istnienie marki w jego świadomości. Obrandowane gadżety reklamowe przyciągają i zatrzymują uwagę odbiorców, tym samym sprawiając, że oferta firmy trafia na przygotowany i zdefiniowany grunt.
Sprawdź: https://ceramika-reklamowa.com.pl/k/zestawy-ceramiczne/
W opinii właścicieli firm upominki reklamowe są najskuteczniejszym i najtańszym, obok reklamy w Internecie, nośnikiem reklamy.
- Ponad połowa przedsiębiorców chce kupować produkty promocyjne pochodzące z Polski, coraz częściej kładąc jednak nacisk na wygląd i wysoką jakość artykułów. Ponad 65% badanych kieruje się w swoich wyborach kryterium estetyki i jakości.
- Blisko 60% pytanych przedsiębiorców nie wyobraża sobie bez artykułów promocyjnych uczestnictwa w targach, niemal 52% spotkań świątecznych, 39% organizacji eventów, a ponad 26% z nich organizacji konferencji i szkoleń.
Jakie korzyści płyną z posiadania obrandowanych gadżetów?
Kształtowanie wizerunku marki oraz budowanie jej świadomości to fundamentalne sprawy, jednak nie oddają one w pełni korzyści, jakie płyną z wykorzystywania obrandowanych gadżetów w realizowanych przez firmę działaniach marketingowych. Jakie dodatkowe korzyści wynikną z obdarowania klientów i partnerów biznesowych naszymi gadżetami?
- Dbamy o dobre samopoczucie klienta i jego wizerunek. Wręczając mu gadżet reklamowy, budujemy w nim przekonanie o jego wyjątkowej pozycji i ważności. Szczególnie, gdy zostanie on przekazany w obecności osób trzecich. Takie działanie z pewnością spotęguje uczucie wyróżnienia.
- Budujemy pozytywny wizerunek naszej firmy. Korzyść bezdyskusyjna i szczególnie ważna dla firm wchodzących dopiero na rynek. Atrakcyjne gadżety reklamowe dobrej jakości po pierwsze powiedzą światu, że jesteśmy, a po drugie ich charakter może stać się synonimem naszej działalności.
- Klient staje się reklamą naszej firmy. Gadżety reklamowe oddziałują na proces decyzyjny osób obdarowanych oraz osób trzecich. Klient posługując się na co dzień, np. eleganckim długopisem, oryginalnym kubkiem, czy praktyczną torbą, staje się nieformalnym ambasadorem marki. Często także wyjaśnia pochodzenie gadżetów, odpowiada na pytania innych dotyczące logo, znajdującego się na danym przedmiocie. W ten sposób krąg osób świadomych istnienia marki naturalnie i znacząco poszerza się.
- Zmotywujemy pracowników naszej firmy. Zamówione gadżety reklamowe budzą bowiem ciekawość, entuzjazm, a często także dumę wynikającą z przynależności do organizacji, która promuje się takimi właśnie, konkretnymi gadżetami. To z pewnością zintegruje zespół i będzie dobrym narzędziem motywacji.